Salarelv: koostöövestlused viivad suhted uuele tasemele
Salarelv: Koostöövestlused viivad suhted uuele tasemele
Salarelv: koostöövestlused viivad suhted uuele tasemele Read More »
Salarelv: Koostöövestlused viivad suhted uuele tasemele
Salarelv: koostöövestlused viivad suhted uuele tasemele Read More »
Tervisekassa projektijuhid Reet Luts ja Gerda Joa selgitavad humoorikas võtmes, miks ilma korraliku eeltööta võib projekt minna nagu… noh, valesti!
Eelanalüüs – kellele ja miks? Read More »
Avaliku sektori organisatsioonide juhtimises on viimastel aastatel toimunud märkimisväärseid muutusi: traditsiooniline hierarhiline organisatsioonimudel asendatakse üha enam teenusepõhise juhtimisega. Oma kogemusi sel
Mõõdikud on nagu lihas, mis vajab igapäevast järjepidevat tööd Read More »
Retrospektiiv on meeskonna koostöö peegel. See pole pelgalt tagasivaade möödunud tööperioodile, vaid võimalus õppida, kasvada ja koos paremaks saada. Iga
Retrospektiiv: minevikust inspiratsiooni, tulevikku selgust Read More »
Oma kogemuse teenusepõhisele juhtimisele üleminekust on kirja pannud Tervisekassa personalijuht Krista Humal ja arendusosakonna juhataja Jaarika Järviste, kus muudatuse elluviimist
Kogemuslugu: tervisekassa teekond teenusepõhise juhtimisega organisatsiooniks Read More »
Eesti Loto tegevjuht Riina Roosipuu on kirja pannud selle, milliste sammudega õnnestus muuta pool sajandit vana traditsioonilise juhtimismudeliga organisatsioon tänapäevaseks
Kogemuslugu: viie sammuga püramiidjuhtimisest tootepõhise juhtimiseni Read More »
Meie Retrospektiivi kaardid on Eesti juhtide seas väga hästi vastu võetud. Üks ettevõtteid, kus neid meeskonnakoosolekutel kasutatakse, on Tervisekassa. Kogemusi
Kogemuslugu: retro nõuab juhilt julgust peeglisse vaadata Read More »
Sel hetkel, kui juhina märkad, et meeskond ei saavuta soovitud tulemusi, on sul kaks võimalust. Sa kas teed veel pikemaid
Retro viib meeskonna soovitud tulemusteni Read More »
Äriettevõtte peamine väljakutse on mõista, millised on kliendi kõige olulisemad vajadused ja ootused, mis mõjutavad kõige enam kasutajakogemust. Teisisõnu, missugused
9 tähelepanekut kasutajakogemuse kohta Read More »