Skip to content
  • Avaleht
  • Teenused
  • Minust
  • Tööriistakast
  • Inspiratsiooni ja kogemuslugusid
pood
pood
Sotsiaalministeerium on viimase aasta jooksul rakendanud oma valitsemisala poliitikakujundamises teenuspõhise juhtimise põhimõtteid. Miks seda teed mindi ja kuidas organisatsiooni töö protsessi käigus muutus? Oma kogemusi jagab Sotsiaalministeeriumi (SoM) arendusnõunik Kelly Vaabel.

Sotsiaalministeeriumi kogemuslugu | osa 2: Kuidas juhtida muutust – õppetunnid teenusepõhisest juhtimisest

Sotsiaalministeerium on viimase aasta jooksul rakendanud oma valitsemisala poliitikakujundamises teenuspõhise juhtimise põhimõtteid. Oma kogemusi jagab Sotsiaalministeeriumi (SoM) arendusnõunik Kelly Vaabel. […]

Sotsiaalministeeriumi kogemuslugu | osa 2: Kuidas juhtida muutust – õppetunnid teenusepõhisest juhtimisest Read More »

Sotsiaalministeeriumi kogemuslugu: kuidas meist sai teenusepõhine organisatsioon  | osa 1

Sotsiaalministeerium on viimase aasta jooksul rakendanud oma valitsemisala poliitikakujundamises teenuspõhise juhtimise põhimõtteid. Miks seda teed mindi ja kuidas organisatsiooni töö

Sotsiaalministeeriumi kogemuslugu: kuidas meist sai teenusepõhine organisatsioon  | osa 1 Read More »

Teenusepõhise juhtimise “ämbrid”, mis õpetavad ja viivad edasi

Kärbete ja ressursside nutikama suunamise ajastul on üha enamate avalike asutuste teenusepõhisele juhtimisele üleminek vältimatu. Aga mitte kõik ei pea

Teenusepõhise juhtimise “ämbrid”, mis õpetavad ja viivad edasi Read More »

Tulevik algab täna: miks prospektiiv on juhtide uus kompass

Maailm liigub üha kiiremini. Tehnoloogiline hüpe, poliitiline ebakindlus ja keskkonnariskid põimuvad üheks suureks polükriisiks – olukorraks, kus üks kriis võimendab

Tulevik algab täna: miks prospektiiv on juhtide uus kompass Read More »

Overhead view of a diverse team in a business meeting using laptops and tablets.

Efektiivsete tiimide võti: mitte võim, vaid suhted

Kui veel 10 aastat tagasi oli domineeriv arvamus, et otsuste ja funktsioonide tsentraliseerimine loob olulise konkurentsieelise, siis praktika on tõendanud

Efektiivsete tiimide võti: mitte võim, vaid suhted Read More »

Perearstide neljas mentorlusprogramm sai piduliku lõppakordi

Nelja aasta jooksul on perearstide mentorlusprogramm kujunenud oluliseks arenguvõimaluseks nii alustavatele kui ka kogenud arstidele. 5. juunil 2025 jõudis järjekordne,

Perearstide neljas mentorlusprogramm sai piduliku lõppakordi Read More »

Salarelv: koostöövestlused viivad suhted uuele tasemele

Salarelv: Koostöövestlused viivad suhted uuele tasemele

Salarelv: koostöövestlused viivad suhted uuele tasemele Read More »

Eelanalüüs – kellele ja miks?

Tervisekassa projektijuhid Reet Luts ja Gerda Joa selgitavad humoorikas võtmes, miks ilma korraliku eeltööta võib projekt minna nagu… noh, valesti!

Eelanalüüs – kellele ja miks? Read More »

Mõõdikud on nagu lihas, mis vajab igapäevast järjepidevat tööd

Avaliku sektori organisatsioonide juhtimises on viimastel aastatel toimunud märkimisväärseid muutusi: traditsiooniline hierarhiline organisatsioonimudel asendatakse üha enam teenusepõhise juhtimisega. Oma kogemusi sel

Mõõdikud on nagu lihas, mis vajab igapäevast järjepidevat tööd Read More »

Retrospektiiv: minevikust inspiratsiooni, tulevikku selgust

Retrospektiiv on meeskonna koostöö peegel. See pole pelgalt tagasivaade möödunud tööperioodile, vaid võimalus õppida, kasvada ja koos paremaks saada. Iga

Retrospektiiv: minevikust inspiratsiooni, tulevikku selgust Read More »

1 2 Next →
  • Avaleht
  • Teenused
  • Minust
  • Tööriistakast
  • Inspiratsiooni ja kogemuslugusid

Kontakt

info@primon.ee

+372 5626 0026

Kiired lingid

  • Avaleht
  • Teenused
  • Minust
  • Tööriistakast
  • Inspiratsiooni ja kogemuslugusid